Sve o simsima!
Sims 2
TagList
Info

Bok svima!Ovo je blog o Simsima.2,svi nastavci.Ovaj blog uređujemo ja ( lana ) i Helena.Ovdje ćemo skoro svaki dan pisati o igrici the Sims i nadamo se da će vam se svidjeti,do simsanja ( LOL ) .

Kontaktirajte nas ako imate prijedloge,pohvale ili vas zanima neki cheat ( samo za Simse 2 i ekspanzije ). Ne šaljite nam spamove,lance sreće i uvrede.

Možete nas kontaktirati na mail ili na ICQ:

Mail: sims02@net.hr -ako imate kakve prijedloge ili pohvale

ICQ:
 Helena- 370-114-748 -dodajte za chat

 Lana- 420-971-421 -dodajte za chat
Deco
Anketa
Kako vam se sviđaju Simsi ?






Welcome
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Blog
nedjelja, siječanj 14, 2007
Ovo je prvi dio sage o simsima

KREIRANJE SIMSA



Odlučili ste kreirati vlastitog simsa ili obitelj simsa-odlično!Počnimo:
Izaberite hoće li vaš sims biti beba,dijete,teenager,odrasla osoba ili starac.Izabrali ste-odlično!
Izaberite strukturu lica,boju kose i frizuru,šminku,odjeću(za svaki dan,trenirke,kupaće...),horoskopski znak i cilj u životu.Naravno,dajte vašem simsu ime.Onda mu napravite obitelj(ako to želite).Ako ste napravili muškog i ženskog simsa mogu biti muž i žena,isto tako brat i sestra,ili samo cimeri.Ako im želite napraviti djecu možete ih generirati pomoću DNK-aa(slika gore),a i ne morate,samo napravite novog simsa i spojite s mamom i tatom u obiteljskom stablu.
Veze u obiteljskom stablu mogu biti-brat i sestra,cimeri,muž i žena,roditelji i djecaTakođer izaberite vašem simsu životni cilj-popularnost,obitelj,znanje,bogatstvo ili romansu.

USELJENJE SIMSA I UREĐIVANJE ŽIVOTNOG PROSTORA

Kada ste napravili obitelj simsa,ili jednog simsa on(i) su izbačeni u grad(Pleasantville,Strangetown i Veronaville-ili možete sami napraviti svoj grad)s 20 000 simoleansa.Od tih novaca mogu kupiti kuću i urediti je.Bilo bi dobro da im nešto novca ostane.Naravno,ako im se ne svidi neki komad namještaja mogu ga vratiti i dobiti novce natrag.
Uređivanje kuće

ŽIVOT

Svaki sims mora:jesti,zabavlajti se,družiti se s nekim,obavljati nuždu,održavati higijenu,biti u dobrom okolišu i spavati.Ako ne znate kuhati pročitajte knjigu ili pogledajte specijalni TV program za kuhanje.Ako ne znate kuhati-nemojte kuhati!Inače bi moglo doći do požara i simsi bi mogli umrijeti,a to ne želimo(zar ne?).Dijeca i teenageri moraju ići u školu i pisati zadaće,a za odrasle bi bilo dobro da se uposle.

U sljedećem dijelu-životni stadiji simsa,svakidašnji život simsa,životni ciljevi i javne ustanove(shopping centri...)

Napisala
LANA
sims2 @ 12:59 |Komentiraj | Komentari: 34 | Prikaži komentare
U The Sims 2, igrač preuzima kontrolu nad životima Simsa, računalnih likova u igri, u njihovu međuodnosu s njihovom virtualnom okolinom, od svakodnevnih aktivnosti do stvaranja veza s drugim Simsima, na način sličan kao i u stvarnom životu. Igra se temelji na svojoj prethodnici, The Sims, dopuštajući Simsima da prođu kroz šest stadija svoga života i objedinjujući ih u potpuno novi 3D mehanizam igre. EA je nagovijestila da će i ova igra dobiti svoj nastavak, pod imenom The Sims 3.

Igranje igre

The Sims 2 nema određen cilj. Samo igranje igre slobodoumno je, dozvoljavajući igraču slobodu da virtualne likove, Simse, upravlja na onaj način na koji njemu odgovara. Sveopće kruženje čitave igre odraz je stvarnog života: rođenje, odrastanje, sklapanje braka, rađanje djece, starenje te na kraju, neizbježna smrt. Ovo kruženje nije ograničeno, jer nema potrebe i obaveze za ženidbu (Simsi imaju mogućnost posvojiti dijete), a čak se i sama smrt može izbjeći.


Simsi

Simsi su glavni likovi igre The Sims 2. Oni stare, imaju određene potrebe, ostvaruju snove i ciljeve, imaju vlastite osobnosti, stvaraju veze, imaju posao te na kraju, umiru. Simsi prolaze kroz šest (ili sedam u Sims 2 University) jedinstvenih stadija života: novorođenče, dojenče, dijete, adolescent, punoljetnik (u University), odrastao Sims i ostarjeli Sims. (Stadij punoljetnika dostupan je samo onom Simsu koji ode na sveučilište. Sims koji odluči ne otići na sveučilište, prelazi direktno iz adolescenta u odraslu osobu). Kako se njihov život odvija, uloge Simsa mijenjaju se u odrazu na njihovu dob. Novorođenčad je potpuno ovisna o zrelijim Simsima da bi ispunili svoje potrebe. Dojenčad komunicira na temeljnoj razini sa svojom okolinom te bivaju učeni osnovnim vještinama, kao što je hodanje i pričanje. Djeca idu u školu i dobivaju novi, ali ograničen smisao samostalnosti. Adolescenti pronalaze više samostalnosti, dobivajući mogućnost poslova od tri razine. Odrasli Simsi u potpunosti su neovisni; mogu sklapati brakove, imati djecu, i doći do vrha svojih odabranih karijera. Ostarjelim Simsima, nakon što su prošli kroz svoje mladenačke godine, otvaraju se vrata mirovine; mogu prestati s poslom koji su imali kao odrasli Simsi, ali se ponovo mogu zaposliti samo u karijerama od tri razine, baš poput adolescenata.

Simse kroz život vode njihove najosnovnije potrebe. U The Sims 2, Simsi imaju osam osnovnih potreba, ili motiva, ovisno o njihovoj dobi. mjehur (bladder), udobnost (comfort), energija (energy), okoliš (environment), čistoća (hygiene), zabava (fun), druženje (social) i glad (hunger). U drugim ekspanzijama kao što je The Sims 2: Pets, ljubimci imaju posebne potrebe kao što su grebanje (schratching) i žvakanje (chewing). Važnost jedne potrebe prevladava nad drugom. Primjerice, Sims čiji je motiv gladi zanemaren može umrijeti od gladi, dok će Sims čiji je motiv čistoće zanemaren samo smrdjeti. Motivi se međusobno objedinjuju i čine Raspoloženje (Mood) jednog Simsa. Ako su motivi općenito niski, raspoloženje Simsa bit će negativno, onemogućujući mu vršenje pojedinih radnji. Jedan od izazova The Sims 2 jest pravilno uravnotežiti sve potrebe tijekom života Simsa.

U The Sims 2, svaki Sims, od adolescenta pa nadalje, ima jednu od sedam Aspiracija (Aspiration): obitelji, bogatstvu, znanju, popularnosti, romantici, užitku i zapečenom siru (aspiracija užitku i zapečenom siru uvedene su u The Sims 2: Nightlife ekspanziji, za The Sims 2). Ove aspiracije vode Simse kroz čitav njihov životni vijek. Za igrača, najvidljiviji element Simsove aspiracije jest ploča Želja i Strahova. Svaki Sim ima svoje Želje i Strahove, ovisno o nekim određenim čimbenicima kao što su njegova aspiracija, razina aspiracije, stadij života i trenutne okolnosti. Kada se Želja ispuni, dodjeljuju se aspiracijski bodovi i Aspiracijski metar popuni se u skladu s bodovima. Obrnuto od toga, ako se ostvari Strah, aspiracijski se bodovi oduzimaju i metar se snizi. Postoji šest razina Aspiracijskog metra, najviša je platinasta, zatim zlatna, dvije razine zelene i dvije razine crvene. Aspiracijski metar igra veliku ulogu u određivanju trajanja života u ostarjeloj dobi do smrti. Primjerice, ako Sim koji je u ostarjelu dob prešao s platinastim Aspiracijskim metrom, živjet će mnogo duže od onih koji su u tu dob prešli s crvenim. Aspiracijski se bodovi mogu iskoristiti za kupnju mnogih korisnih predmeta, čije se potencijalno blagotvorno i korisno djelovanje može pokazati negativnim ako je Simova aspiracijska razina niža od zlatne.

Osobnost je količinski način mjerenja Simovog ponašanja. Postoje pet različitih vrlina, svaka opisana sa svojom suprotnom manom: uredan/neuredan, komunikativan/sramežljiv, aktivan/lijen, razigran/ozbiljan i ljubazan/čangrizav. Ove vrline i mane određuju brzinu učenja novih vještina, razinu opadanja potreba, tip međuodnosa koje će Sim imati s drugim Simsima, njegovo prihvaćanje određenih odnosa i načina komunikacija itd.

Adolescenti i ostarjeli Simsi mogu odabrati posao u jednoj od deset različitih karijera. Karijere odraslih Simsa imaju deset razina svaka, dok karijere adolescenata i ostarjelih Simsa (jednake su) imaju samo tri razine. Tih deset karijera jesu:,Sport, Poduzetništvo, Kriminal, Provedba zakona, Medicina, Vojska, Politika, Znanost i Lijenčina. Još četiri karijere uvedene su s University ekspanzijom, ili dodatkom, a to su Show Business, Nadnaravna, Prirodoslovna znanost i Umjetnost. Napredak u svakoj od karijera ovisi o učenju raznih vještina (svaka karijera zahtijeva tri specifične vještine, a University karijere zahtijevaju četiri) i o određenom broju obiteljskih prijatelja. S University ekspanzijom, Sim može dobiti diplomu koja omogućuje brži napredak u određenim karijerama, ovisno o osnovnom kolegiju koji je Sim (igrač) odabrao i apsolvirao.

Simsi ostvaruju dvije vrste veza – dnevnu i doživotnu. Dnevne su veze one na koje najviše utječu interakcije s ostalim Simsima, ili nedostatak istih. U pravilu se mijenjaju sa svakom interakcijom i pomiče se dva boda prema neutralnom stanju (nula na ljestvici od -100 do +100) svaki dan. Na doživotne se veze obično djeluje snažnim interakcijama (obično romantičnim), i proces zvan normalizacija/propadanje, kada se periodično, kroz dan, doživotna veza smanjuje i prilagođava u proporciji s trenutačnom dnevnom vezom.

Simsi mogu umrijeti na mnogo načina. Ako Sim dostigne kraj svoga stadija ostarjelog Sima, umrijet će od starosti; Simsi bliski s preminulim dobivaju njegovo nasljedstvo ovisno o vezi koju je ovaj imao s preminulim Simom. Simsi se mogu susresti i s preuranjenom smrću na mnoge načine. Preminuli Simsi iza sebe ostavljaju oznake (obično nadgrobni reljef ili urnu), koja je obično opsjednuta Simovim duhom. Duhovi su prozirni, ali su obojeni na različite načine da bi naznačili koju su smrt doživjeli. Duhovi koji lutaju određenim zemljištem plaše druge Simse do smrti ako su njihove potrebe ili motivi dovoljno niski. Simsi mogu umrijeti od straha, strujnog udara, utapanja, padajućeg satelita, požara, gladi, bolesti, buha, Kravobiljke (samo u The Sims 2: University), Sunčeve svjetlosti (samo vampiri u Nightlife) ili padom dizala (samo u Open for Business).


Dodaci ili ekspanzije

  • The Sims 2: University – dodaje veliki element igranja igre, uvodeći mogućnost da Simsi idu na sveučilišta (dodajući i novi stadij života punoljetnika) i ekspanzijsko sveučilišno susjedstvo. Ekspanzija uvodi i Životne želje (snažne želje koje će Simse dovesti u stanje vječne euforije sa stalnim platinastim aspiracijskim metrom nakon što ih se ispuni) i utjecanje (sposobnost utjecanja i usmjeravanja drugih Simsa da čine ono što im zadani Sim zapovijedi). Dodane su i četiri nove karijere dostupne apsolventima (Paranormalna, Prirodoslovna znanost, Umjetnost, Show Business). Dodani su i zombiji, preminuli Simsi dovedeni natrag u život na nepravilan način.
  • The Sims 2: NightlifeNightlife dodaje novi sistem odlazaka na spoj koji se temelji na privlačnosti i kemiji između dva Simsa kao i novo ekspanzijsko susjedstvo. Dvije nove aspiracije (užitak i aspiracija prepečenom siru) dodane su, kao i sposobnost mijenjanja Aspiracija kroz nagrade u razmjenu za aspiracijske bodove. Dodano je i korištenje automobila. Simsi od sada mogu postati vampiri.
  • The Sims 2: Open for Business - ekspanzija omogućuje Simsima da otvore vlastita mala poduzetnička carstva. Dodana su i nova ekspanzijska susjedstva, bedževi kao još jedna vrsta vještina i sistem "razmetanja" dostupan vlasnicima poduzeća. Dodani su i roboti, uključujući i "Servo" robota, robota kojeg se može aktivirati i njime igrati kao s normalnim igrivim Simom.

Helich

sims2 @ 12:06 |Komentiraj | Komentari: 27 | Prikaži komentare
Arhiva
« » pro 2014
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Brojač posjeta
7543
Korisni linkovi
Naš banner

Svidio vam se naš blog?Pa što čekate?Linkajte nas!!!!!!!
Kopirajte naš banner u vašu HTML listu na blog!

Index.hr
Nema zapisa.